Aktualności

26 lutego 2020

Nowa usługa „MOBILNY URZĘDNIK”

NOWA USŁUGA DLA MIESZKAŃCÓW GMINY KOŁCZYGŁOWY „MOBILNY URZĘDNIK” to usługa skierowana do osób w podeszłym wieku, schorowanych lub z niepełnosprawnością, którzy mają problem z dotarciem do Urzędu Gminy w celu załatwienia ważnej sprawy. Te osoby mogą liczyć na pomoc urzędnika, który dotrze do ich miejsca zamieszkania na terenie gminy.

O pomoc „Mobilnego Urzędnika” można wystąpić na kilka sposobów:
•    telefonicznie – 59 821 32 31
•    wysyłając e-mail ze zgłoszeniem sprawy na adres: ug@kolczyglowy.pl
•    poprzez kontakt osobisty (np. opiekun osoby, która chce skorzystać z pomocy, sąsiad, członek rodziny).

W zgłoszeniu wystarczy poinformować o potrzebie skorzystania z pomocy „Mobilnego Urzędnika”, krótko wyjaśnić czego dotyczy sprawa, a także podać numer telefonu do kontaktu. Pracownik Urzędu Gminy Kołczygłowy skontaktuje się z mieszkańcem, aby ustalić sposób załatwienia sprawy i dogodny dla osoby zgłaszającej termin wizyty (tylko w godzinach pracy Urzędu i na terenie Gminy Kołczygłowy).


Urzędnik dostarczy potrzebne dokumenty do domu i pomoże w ich wypełnieniu, udzieli wyjaśnień w odniesieniu do procedury administracyjnej związanej z usługą. Wszelkie inne dokumenty wymagane do dołączenia w ramach procedury mieszkaniec ma obowiązek zgromadzić samodzielnie.


Urzędnik nie będzie pobierał żadnych opłat, podatków i innych należności.

 

 
 
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m.in. w celach, statystycznych i w celu dostosowania naszej strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.