Aktualności

22 lipca 2022

INFORMACJA DLA BENEFICJENTÓW GRANTU PPRG

Gmina Kołczygłowy informuje, iż w związku ze zrealizowaniem przez wykonawcę dostawy sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – granty PPGR" rozpoczyna od 25 lipca br. przekazywanie Wnioskodawcom sprzętu na podstawie umowy darowizny.

Każdy z Wnioskodawców zostanie poinformowany telefonicznie o terminie odbioru sprzętu komputerowego.

Wnioskodawca powinien przedłożyć następujące dokumenty lub informacje:

  • dowód osobisty
  • nr PESEL dziecka
  • odpis skrócony aktu urodzenia dziecka (jeżeli posiada)

Zgodnie z zapisami umowy o powierzenie grantu Gmina zobowiązana jest do utrzymania oraz monitorowania efektów Projektu przez okres 2 lat od jego zakończenia. Wobec powyższego proszę o zapoznanie się z opracowaną przez Gminę Kołczygłowy procedurą monitorowania utrzymania efektów.

Przedmiotowe przedsięwzięcie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” na podstawie umowy powierzenia grantu nr 1074/2022.

 
 
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies m.in. w celach, statystycznych i w celu dostosowania naszej strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.